ΓΑΣΤΡΕΝΤΕΡΟΛΟΓΙΚΟ ΙΑΤΡΕΙΟ

Ο Παναγιώτης Μπαρμπουνάκης είναι Επεμβατικός Γαστρεντερολόγος- Ηπατολόγος

Δέχεται ασθενείς σε ιδιωτικό ιατρείο στο Νέο Ψυχικό και παράλληλα στα εξωτερικά ιατρεία του Ιατρικού Ψυχικού και Ιατρικού Παλαιού Φαλήρου (Όμιλος Ιατρικού Αθηνών).

Οι πολυετείς σπουδές σε Ελλάδα και εξωτερικό, σε συνδυασμό με την προσωπική του αφοσίωση στο πρόβλημα του ασθενούς, εξασφαλίζουν άριστη παροχή ιατρικής φροντίδας και αντιμετώπισης των προβλημάτων υγείας.

Η μακροχρόνια ενασχόληση και εμπειρία του ιατρού σε θέματα γαστρεντερολογίας, ογκολογίας πεπτικού, ιδιοπαθών φλεγμονωδών νοσημάτων του εντέρου (νόσος Crohn, ελκώδης κολίτιδα), η διαρκής επιστημονική ενημέρωση και η εκλεκτή ομάδα συνεργατών του επιτρέπουν τη σωστή αντιμετώπιση ενός ευρύτατου φάσματος γαστρεντερολογικών θεμάτων.

Διενεργεί προηγμένες ενδοσκοπικές, διαγνωστικές, επεμβατικές και θεραπευτικές τεχνικές, όπως εφαρμογή ραδιοσυχνοτήτων RFA (Radiofrequency Ablation) σε οισοφάγο Barrett, μέθοδος που αποτελεί ουσιαστικά επανάσταση στην θεραπεία του, ενδοσκοπική βλεννογονεκτομή (EMR), μεγεθυντική ενδοσκόπηση, υψηλής ευκρίνειας χρωμοενδοσκόπηση για την πρόληψη και έγκαιρη διάγνωση του πρώιμου καρκίνου και των προκαρκινικών καταστάσεων στο πεπτικό σύστημα, Narrow Band imaging (NBI).

Αναλυτικά αναλαμβάνει:

• Ενδοσκοπική εφαρμογή ραδιοσυχνοτήτων RFA (Radiofrequency Ablation) σε Οισοφάγο Barrett.
  • Εκτομές πολυπόδων με μέθοδο EMR.
  • Καυτηριασμός-ενδοσκοπική αιμόσταση βλαβών ανωτέρου και κατωτέρου πεπτικού με APC (Argon Plasma Coagulation).
  • Εξέταση Λεπτού εντέρου με ασύρματη κάψουλα PILL CAM.
  • Γαστροσκόπηση- CLO Test για την ανίχνευση Ελικοβακτηριδίου του Πυλωρού.
  • Έλεγχος για Ελικοβακτηρίδιο με τεστ αναπνοής INFAI Breath Test.
  • Κολονοσκόπηση- Ορθοσκόπηση.
  • Παθήσεις ήπατος-χοληφόρων.
  • Διερεύνηση αναιμίας, έλεγχος για κοιλιοκάκη, Θεραπεία συνδρόμου δυσαπορρόφησης.
  • Θεραπεία οισοφαγίτιδας- Γαστροοισοφαγικής Παλινδρόμησης.
  • Διάγνωση και θεραπεία ιδιοπαθών φλεγμονωδών νοσημάτων πεπτικού.

Το Γαστρεντερολογικό Ιατρείο λειτουργεί κάθε Σάββατο κατόπιν ραντεβού με τον Ιατρό

ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6970201736

Υλοποιήθηκε από τη Webnode